24.7.2011

Kesän valmistautumiset syksyn kisoihin...

On aika kertoa teille harvoille tämän kirjoituksen lukioille kuinka kesällä valmistautuminen syksyyn on sujunut.

Ensinnäkin valmistautuminen on sujunut hyvin...
Syksyllä jos luoja suo että olen jonkun vartion jäsen pt-kilpailussa...
Mielestäni meillä on hyvät mahdollisuudet pärjätä inarissa...Eikä me tasoitusta muille anneta jos vartio pääkaupunki seudullikin saadaan...

Mie olen valmistautunu kantamaan rinkkaaa pitkiä matkoja,auttamaan vartiota kaikissa tehtävissä niin paljonkun taidot riittää tekemään...valvomaan yöllä niin kauon kuin tehtävät on tehty tai aika on loppu...heräämään aamulla keittämään puuroa(tai muuta vastaavaa jos joku haluaa)...tai keittämään aamulla puuroa vaikkei olisi nukkunutkaan...
Olen Valmis kävelemään toisenakin päivänä väsymyksestä painamatta tai huolimatta...
Olen Valmis jakamaan evääni muiden vartion jäsenien kanssa ilman vastapalvelusta...
Olen Valmis olemaan iloinen koko matkan ajan...
Olen Valmis tekemään tukkikytkyn...
Olen Valmis auttamaan vartion muita jäseniä...


Ylipäätänsä olen valmis tekemään kaikkea mikä ei ole kiellettyä eikä hyvän partiotavan vastaista vartioni eteen...

Tulikohan luvattua liikaa (aika näyttää) mutta huomenna koittaa lähtö jamboreelle (jos mahdollista kirjoitan sieltä kuulumisia tänne(ei valitettavasti varmaan kun jälkikäteen aapomikko.nettiin jos se on suinkin mahdollista ja järkevää)

Terveisin Lentävä Partahauki

Ei kommentteja: