29.8.2010

Mahtavimman lajin parissa!!!

Suunnistus on laji jossa tarvii fyysisen voiman lisäksi "aivoja".Laji jossa on useita mahdollisuuksia(valintoja riittää).Suunnistus on yhdellä tapaa niin kuin "taidetta".
Siis suunnistus on mahtavimpia lajeja mitä olen harrastanut...

Suunnistus lajina on antanut mulle paljon... mm. :
-Muistoja
-Kokemuksia
-Taitoja

Suunnistuksen parissa viettämiä aikoja kuvaa semmoinen iloisuus....

Mutta sen haluan sanoa että kaikki mitä olen tehnyt olen tehnyt Tosissani en siis ole värkännyt.
Aina olen pyrkinyt antamaan kaikkeni monesti eniten harmittaa se ettei ole saanu aina ittestään kaikkea irti ...


Nyt lopettuani suunnistuksen(ainaki kilpailemisen) haluan kiittää Seura kavereita ja Pellon Pontta valtavasta tuesta mitä olette antaneet...

On ollu mukavia hetkiä ja ei niin mukavia...
On tullut hyviä muistoja niitä muistellessa on hymyilyttänyt ja itkettänyt ja ennen kaikkea naurattanut...
Kavereista voin sanoa sen että ilman heitä en olis jaksanut tätä touhua näin pitkään...Iso Kiitos

On mukava edustaa Pellon Pontta ja Pelloa...

Lopettaminen oli vuosien mietinnän tulos ja monien tekijöiden summa niitä en halua tässä luetella vaan jos joku haluaa tietää laita vain sähköpostia osoitteeseen aapomikko@live.fi niin voin antaa tai olla antamatta...

Parhainpana suorituksena jäi ehkäpä Pellon am-viestin ankkuriosuus ja sitten taitaa tulla Torniolaakson Rastipäivien suorituksia ja Kemijärven am-pitkää ja Pellon am-pikaa...

Selvästi huonoin kausi oli tämä kausi.... mikhään ei oikein sujunu(siihen enemmän syksymällä)


On mulla suunnitelmissa Kom bakkiki mutta sen mie tehen vasta sitten kun mie olen valmis...
Se voi olla ensi vuonna tai Viien vuen päästä, sitä ei koskaan tiä...

Harjoittelua en ole lopettanu pikemminki lisäny...

Tulevasta hisukaudesta sen verran että suunnitelmissa on ensilumi ja lapin lumirastit

Sen tahdon sanoa että suunnistuksen parissa tulen edelleen pysymään eli käyn iltarasteilla(ainaki yhtä aktiivisesti) ja ehkä joku pikkukisa joskus(testinä)...

Aiheesta olisi riittänyt tekstiä monta sivua... eiköhän tässä silti tullu tärkeimmät...

Ja lopuksi vielä kiitos kaikille jolle se kuuluu.... sekä erityisesti kavereille kiitos....

Ei kommentteja: