23.7.2010

Viimeinen...

Näin aluksi haluan pyytää kaikilta anteeksi joita olen loukannnut,pahoittanut mielen tai muuten vain jotain mistä voi anteeksi pyytää mutta sen mie sanon että kenenkään mieltä en ole halunu koskaan pahoittaa... Lisäksi pyydän jo etukäteen anteeksi jos tämä teksti aiheuttaa mielipahaa.

Sekä kiittää kavereita siitä että ne on kestäny minua ihmeen hyvin...KIITOS

Elämässäni olen tehny niin monta asiaa väärin mutta mitään en kadu vaan voin sanoa "oli hyvä niin kuin kävi".
Monia öitä olen miettiny,monia tunteja valvonuja miettiny...Mutta ne hetket on ollu monesti mukavia...

Monesti olen miettiny mikä on elämässä tärkeää olen saanut siihen mielestäni hyvän vastauksen.
Raha se ei ole vaikka mie olen vuen jo värkäny suoria osakesijoituksia...
Mutta monesti mie toivon(ja rukoilen) että kavereilla ja ystävillä(ja monilla muilla) menis paremminko mulla ja samalla toivon että ei ittelä menis huonosti....

Vastaukseksi mikä on minusta tärkeintä lyötyy tästä melko hyvin mutta ei aivan mutta suosittelen kuuntelemaan loppuun...

Ei kommentteja: